DOWNLOAD VOLLEDIG PROTOCOL
 
 
Update d.d. 5-10-2020

Door de aangescherpte Coronamaatregelen is de situatie in onze accommodatie (voor de zoveelste keer) veranderd.

Het Corona protocol vanuit onze organisatie word weer aangepast maar voor dit weekend even deze update. Ook wij lopen tegen de beschikbare tijd aan. Een volledig protocol volgt in week 41

 

Voor nu:

 

  • Onze horeca is permanent geslotenDit betekend dat de uitgifte van consumpties en koffie niet mogelijk is.

 

  • Dit betekend ook dat we andere looplijnen in moeten zetten. Bewegwijzering is geplaatst.

 

  • Ook is er geen publiek toegestaan dus de tribune is permanent gesloten.

 

  • In de zaal mag uiteraard ook geen publiek zitten. Het is dus niet toegestaan om dit als verkapte tribune te laten fungeren. De entree heeft de functie als wachtruimte echter zonder horecavoorzieningen met wel lekker zittend meubilair en WI-FI.

 

  • Tijdens de wedstrijden en doordeweekse avonden is er iemand vanuit vanuit Binnensport Beesel aanwezig als beheerder. 

 

  • Als looproute hanteren we nu iedere dag dezelfde routing. Sporters komen door de grijze deur binnen en gebruiken de gangen om in de kleedlokalen en nieuwe hal te komen. Na het sporten gaan ze via de gangen naar de rode deur (Nieuwe hal) naar buiten. In de weekenden dienen de verenigingen bij de ingang de gastspelers en begeleiders op te vangen en te verwijzen naar de kleedlokalen en de looplijnen. Doe dit consequent !!!

 

  • Om kruisende looplijnen zoveel mogelijk te voorkomen word de dubbele deur van de entree naar de oude hal niet gebruikt. Dit geld ook voor leiding en coaches !!!! Eventueel kan de deur vanuit de oude hal naar de nieuwe hal en uitgang wel worden gebruikt om het pand te verlaten zodat er niet door de kleedkamers gelopen hoeft te worden. Ook hier zijn looplijnen aangegeven.

 

  • Desinfectiemiddel. Sprayflessen en zuilen zijn uiteraard via beheer te verkrijgen. Sprayflessen en zuilen staan in de EHBO ruimte. A.u.b. voorzichtig omspringen met de materialen en ook graag terugzetten. Deze zaken zijn erg (lees veel te) kostbaar.
  • Mochten er zaken anders lopen als gepland, ga dan in overleg, wees creatief en blijf positief.

 

 

-----------------------------------------------

onderstaand protocol krijgt in week 41 een aanvullende update

Algemene uitgangspunten

  • blijf thuis bij klachten en laat je testen;

  • pas hygiëne toe, in desinfectie voor handen is voorzien;

  • houd 1,5 meter afstand 

  • het is (bovendien) verboden in accommodatie(s) in groepsverband te zingen of te schreeuwen.

 Uitzonderingen op de 1,5 m
  • personen die een gezamenlijk huishouden vormen onderling;

  • de afstand tot kinderen tot en met 12 jaar: dus onderling geen afstand en ook van deze kinderen tot leden van andere leeftijdsgroepen;

  • personen t/m 17 jaar alleen onderling;

  • personen die sport, theater of dans in de vorm van sport of culturele uiting beoefenen, voor zover het niet in acht nemen van een onderlinge afstand van 1,5 meter dit de sportbeoefening in de weg staat;

  • personen met een handicap tot hun begeleiders of vaste mantelzorgers, voor zover zij zich niet met inachtneming van een afstand van 1,5 meter jegens hun begeleiders of vaste mantelzorgers kunnen ophouden.

Horeca in onze sportaccommodaties

Voor onze sportkantine gelden de ‘samenkomen’ regels bovendien altijd:

 

  • • reserveren (ter plekke);
  • • gezondheid checken;
  • • placeren;
  • • bezoekers vragen hun contactgegevens beschikbaar te stellen en toe te stemmen

 

met de verwerking en overdracht van die gegevens ten behoeve van de uitvoering van een eventueel bron- en contactonderzoek door de GGD. Het gaat daarbij om:

o volledige naam;
o datum, aankomsttijd en placering van het bezoek; o e-mailadres;
o telefoonnummer;
o toestemming.

Deze gegevens worden verwerkt en bewaard worden voor de uitvoering van een eventueel bron- en contactonderzoek door de GGD, uitsluitend door de regionale GGD worden opgevraagd en maximaal 14 dagen bewaren en daarna vernietigd.